YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii. Specjalizujemy się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych. Jesteśmy częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opieramy na wieloletniej współpracy z klientami agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych. W agencji YOTTA potrafimy patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Poprzez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu Klientów.
Co możemy Ci zaoferować?
- Możliwość pracy dla największych reklamodawców w Polsce
- Nauczymy Cię jak obsługiwać kampanie w systemie adserwerowym tak, by osiągnąć w tym samodzielność
- Pokażemy Ci jak generować kody wykorzystywane w mierzeniu kampanii online
- Będziesz przygotowywała/przygotowywał raporty z emisji kampanii online
- Nauczymy Cię jak korzystać z narzędzi do pomiaru ruchu na stronie (Google Analytics) oraz jak wdrażać kody za pomocą GTM
- Zajmiesz się wsparciem zespołu przy komunikacji z plannerami, wydawcami oraz dostawcami technologii
Dołącz do nas, jeśli cechuje Cię:
- Proaktywność oraz zaangażowanie
- Sumienność i dokładność
- Umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów oraz wyciągania wniosków
- Znajomość Excela
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Ciekawość branży mediowej oraz chęć lepszego poznania
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość HTML, CSS, Java Script lub chęć nauki
- Doświadczenia w pracy z budową stron www
- Znajomość Google Analytics lub adserwerów (Google Campaign Manager, gDE, Adform)
Dodatkowe informacje
W zamian zapewniamy:
- Realną wiedzę i rozeznanie w obszarze trafficu i webanalityki przy wsparciu najbardziej doświadczonych specjalistów
- Dużą elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym - dwa razy w tygodniu z biura)
- Wierzymy, że można pracować na luzie, więc na pewno będziesz czuć się u nas swobodnie (#życiebezdresscodu)
- Pierwszą formą zatrudnienia jest umowa zlecenie, ale na pytanie, czy w przyszłości pojawi się możliwość przejścia na umowę o pracę, odpowiadamy stanowczo: TAK
- Umowa zlecenie nie wyklucza korzystania z karty MultiSport i prywatnej opieki medycznej.
- Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał/a problemu ze wstaniem z łóżka :)
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.